خانه وبلاگ دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 درصد تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دماسنج و رطوبت سنج محیطی را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای-رطوبت سنج آزمایشگاهی-رطوبت سنج صنعتی-رطوبت سنج -انواع رطوبت سنج-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال -بهترین دماسنج و رطوبت سنج که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای-رطوبت سنج آزمایشگاهی-رطوبت سنج صنعتی-رطوبت سنج -انواع رطوبت سنج-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال -بهترین دماسنج و رطوبت سنج خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دماسنج و رطوبت سنج محیطی باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم.

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دماسنج و رطوبت سنج محیطی در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای-رطوبت سنج آزمایشگاهی-رطوبت سنج صنعتی-رطوبت سنج -انواع رطوبت سنج-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال -بهترین دماسنج و رطوبت سنج با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دماسنج و رطوبت سنج محیطی را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد.   

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دماسنج و رطوبت سنج محیطی را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای-رطوبت سنج آزمایشگاهی-رطوبت سنج صنعتی-رطوبت سنج -انواع رطوبت سنج-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال -بهترین دماسنج و رطوبت سنج توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

اندازی گیری و کنترل دما و رطوبت محیط آزمایشگاه یکی از اولین پارامترهایی است که میبایست در هر آزمایشگاهی مورد توجه قرار بگیرد. طبق استاندارد ISO15189 : آزمایشگاه می بایست سیستم مناسب گرمایش و سرمایش داشته باشد . دامنه تغییرات ایده آل دما در آزمایشگاه 5 + /- درجه سانتی گراد است.

دماسنج و رطوبت سنج محیطی:

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با استفاده از یک ترمیستور قادر بوده دمای محیط را اندازه گیری کند. همچنین با استفاده از سنسور رطوبت که معمولا به صورت خارجی به دستگاه متصل بوده و اغلب قابل رویت هست می توان رطوبت محیط را اندازه گیری نمود. برخی از دستگاه ها مجهز به سیستم هشدار جهت رطوبت هستند که شما می توانید پس از تنظیم حداقل و حداکثر رطوبت این هشدار را بررسی کنید. تعدادی از این دماسنج  و رطوبت سنج ها نیز می توانند به صورت خارجی دمای شی را تا حد 60 درجه سانتی گراد اندازه گیری کنند.

دماسنج ها و رطوبت سنج های محیط در چند دسته بنا به کاربری آنها تقسیم بندی شده اند .

دماسنج های محیطی یکی از کمیت هائی است که در تجهیزات اندازه گیری دقیق به طور معمول استفاده میشود .

رطوبت سنج های محیطی یا همان هیدروترمومتر ها  که دارای پاسخ زمانی بالاتری نسبت به نمایشگر های خانگی دارند و مناسب برای اندازه گیری در زمانهای کوتاه توسط اپرتور در محیط های مختلف میباشد .

نمایشگر های دما و رطوبت محیطی که انواع آن را در محیط های خانگی و اداری و حتی درمانگاهی و بیمارستانی نیز دیده میشود در اینجا قرار گرفته اند ، وظیفه این تجهیزات نمایش دما و رطوبت به طور همزمان در یک نمایشگر میباشد نکته حائز اهمیت اعتبار اعداد نمایش داده شده بعد از بیست دقیقه میباشد تا فرصت هم دما شدن سنسور با شرایطی محیطی را داشته باشد .

نمایشگر محیطی دما علاوه بر امکانات دسته قبل میتوانند یک سنسور خارجی دما را نیز پشتیبانی کنند .

 رطوبت سنج محیطی چیست؟

این نوع رطوبت سنج دارای یک ترمیستور می باشد که با استفاده از آن می تواند دمای محیط را اندازه گیری کند حال برای اینکه بخواهد رطوبت محیط را بسنجد کافی است از یک سنسور رطوبت که به صورت خارجی به دستگاه متصل می شود و قابل دیدن است استفاده کند.

بعضی از دستگاه ها دارای سیستم هشدار رطوبت هستند ک که شما می توانید برای این دستگاه ها حداقل و حداکثر هشدار رطوبت را تنظیم کنید در حقیقت دستگاه های رطوبت سنج برای اندازه گیری میزان رطوبت اجسام استفاده می شود مثلا برای اندازه گیری رطوبت در غلات، چوب، گچ،خاک و…می توان استفاده کرد.

این نکته را در نظر داشته باشید که اکثر رطوبت سنج های محیطی دارای سنسور داخلی می باشند و با استفاده از این سنسور میزان دما و رطوبت محیط را نشان می دهند این نوع دماسنج ها به گونه ای طراحی شده اند که هر جایی نصب شوند همواره روشن خواهند بود زیرا سیستم کاری این نوع دماسنج ها به صورت دائمی می باشد.

ترمومتر محیط برای اندازه گیری دمای محیط و آزمایشگاه طراحی گردیده و به نسبت ترمومتر های و دماسنجهای صنعتی از رنج کمتر و دقت کمتر و به نسبت قیمت مناسبتر برخودار میباشد . از این دماسنجها علاوه بر محیط خانگی در گلخانه ، مرغ داری ‏، دامداری ‏ و سالنهای کشت قارچ استفاده میگردد .

معروف ترین ترمومتر و دماسنج از نوع شیشه ای با مایع جیوه و الکل است که ارزانترین دماسنج نیز میتوان در نظر گرفته شود . در مدلهای پیشرفته تر مکانیزم اندازه گیری با المان سنسورهای NTC و یا RTD و ترموکوپل با نمایشگر LCD و LED و امکان ثبت بیشترین و کمترین مقادیر و در مدلهای پیشرفته تر امکان ثبت مقادیر و تنظیم ست پوینت برای مقداری حدی و گرفتن آلارم میباشد .

دماسنج های محیطی را برای کاربردهای خاصی نظیر اندازه گیری دمای خاک و دماسنجهائی که به صورت بدون سیم امکان اندازه گیری دمای خارج و داخل یک محیط برای استفاده در سالن های کشت و ... یا دماسنج برای استفاده در استخر به صورت بیسیم و .... طراحی گردیده است .

دماسنج و رطوبت سنج محیطی با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات دماسنج و رطوبت سنج گلخانه ای-رطوبت سنج آزمایشگاهی-رطوبت سنج صنعتی-رطوبت سنج -انواع رطوبت سنج-دماسنج و رطوبت سنج دیجیتال -بهترین دماسنج و رطوبت سنج پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دماسنج و رطوبت سنج محیطی را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دماسنج و رطوبت سنج محیطی را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟